Velkommen til mitt liv

CaHeNnriette

onsdag 8. september 2010

3 delt turus for to stk----->et slit når formen er høyt å lavt

JA det sier jeg! En dag er jeg sliten, en annen dag full av energi. Det faller bare på feile dager altid. Sånn som igår, kvledsvakt--->fin form---> kommer hjem--->hjemme alene. Idag dagvakt--->sliten/uopplagt/sovet dårlig----->hjemme sammen med Daniel i noen timer---->Daniel reiser på----->jeg må vaske kjøleskap.

Det er så kjedelig. Jeg hater at vi jobber 3delt turus begge to. Jeg lurer på hvordan livene våres hadde vært om begge jobba 08-16 hver dag. Tenk hver kvled  ledig, hver helg ledig. Men sånn er det når vi begge har valgt et yrke innen helsevesenet begge to. Et alternativ er jo at jeg finner meg en dagjobb etterhvert på dagkirurgi eller innen komunehelsetjenesten når jeg får meg en vidreutdanning, men det er jo ikke det jeg vil heller. Dette kommer til til å bli en kabal som skal gå opp om 1 år, men det får vi til.

Eneste positive idag er at det er release på lille huset på prærien sesong 8, siden jeg nå syns ganske synd på meg selv skal jeg kjøpe, Its complicated også så det kan bli mye tv titting de neste dagene. Håper bare formen blir bedre etterhvert nå da.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar